Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

ŞANLIURFA VALİLİĞİ
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Çalışma Usul ve Esasları Genelgesi Kurumsal Kimlik
  • ŞANLIURFA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Genel Emir Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
        • Vekalet Durumları
        • Onur ŞATIROĞLU
        • Yakup KILINÇOĞLU
        • Alper TAŞ
        • Erinç DEMİR
        • Abdulhamid UYAR
        • Ahmet Fatih SUNGUR
        • Harun Reşit HAN
      • Kaymakamlar
        • Akçakale Kaymakamı
        • Birecik Kaymakamı
        • Bozova Kaymakamı
        • Ceylanpınar Kaymakamı
        • Eyyübiye Kaymakamı
        • Halfeti Kaymakamı
        • Haliliye Kaymakamı
        • Harran Kaymakamı
        • Hilvan Kaymakamı
        • Karaköprü Kaymakamı
        • Siverek Kaymakamı
        • Suruç Kaymakamı
        • Viranşehir Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Çalışma Usul ve Esasları Genelgesi
    • Kurumsal Kimlik
  • ŞANLIURFA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Genel Emir
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
 

Hayvan Sağlık Zabıtası Komisyonu Kuduz Gündemiyle Toplandı

13.03.2025
İl Hayvan Sağlık Zabıtası Komisyonu Toplantısı Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak başkanlığında gerçekleştirildi. 
 
Valilik toplantı salonunda Vali Hasan Şıldak başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya; Vali Yardımcısı Onur Şatıroğlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Halil Aldeniz, Kaymakamlar ve ilçe belediye başkanları, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Mücahit Avkıran, İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy, İl Sağlık Müdürü Abdullah Solmaz, İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Salih Söğüt ve Tarım ve Orman Bakanlığından yetkililer katıldı. 
Toplantıda; Şanlıurfa’da görülen kuduz vakaları ve bu durumun sahipli ve sahipsiz hayvanlarla insanlara olan olumsuz etkilerinin bertaraf edilmesiyle ilgili yürütülen çalışmalar, alınması gereken tedbirler ve bundan sonraki dönemde yapılacak çalışmalar değerlendirildi. 
Toplantıda ayrıca Tarım ve Orman Bakanlığı yetkilileri tarafından Kuduz hastalığıyla ilgili sebepleri, görülme sıklığı, tedavisi ve hastalıkla mücadele gibi başlıklarda sunum yapıldı. Toplantıda; açıklanan görüşler, vaka sayıları, vakaların oluş şekli, Bakanlık heyetinin önerileri, sürecin bütünlük içinde değerlendirilmesi ve analizi sonucunda bazı tedbirlerin alınarak hızla hayata geçirilmesi kararlaştırıldı. 
Buna göre; 
1. 5199 sayılı Kanunda 7527 sayılı Kanun ile yapılan değişiklik sonucunda nüfusu 25.000’in üzerinde olan bütün belediyelerin sahipsiz hayvanlar için bakımevi oluşturma, bu hayvanları toplama ve rehabilite etme sorumlulukları kapsamında alınan 19.02.2025 tarihli ve 1 sayılı İl Hayvanları Koruma Kurulu kararının ilgili maddelerinde belirtilen düzenlemelerin uygulanmasının sağlanması, bu kapsamda bütün belediyelerin bakımevi kuracakları alanları tespit ederek hazır hale getirme, en ivedi şekilde bu alanlar üzerinde geçici olarak bakımevi hizmetlerinin sunulmasını sağlama ve nihai olarak bakımevi kurma yükümlülüklerini söz konusu kararda belirlenmiş olan takvime uygun olarak yürütmeleri,
2. Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü tarafından bütün belediyelere duyurulan hayvan bakımevi ve doğal yaşam alanlarının kurulacağı arazilerin şartları, bakımevinde bulunması gereken birimler, bakımevinde aranacak şartlar ve doğal yaşam alanlarında aranacak şartlar esas alınarak bütün belediyeler tarafından bakımevleri ve doğal yaşam alanlarının oluşturulması çalışmasının gerçekleştirilmesi,
3. Şanlıurfa ilinde kuduz vakalarının sayısının fazla olması ve insanlara sirayet eden vakaların bulunması hususları dikkate alınarak bütün belediyeler tarafından geçici hayvan barınma alanlarının oluşturulması, bu alanlarda erkek ve dişi hayvanların ayrı bölümlerde bulundurulması,
4. Belediyeler tarafından toplama yapıldıktan sonra sahipsiz hayvanların geçici barınma alanlarına girişinde kesinlikle kuduza karşı aşılamanın öncelikle yapılması, kısırlaştırma işleminin ise daha sonra gerçekleştirilmesi,
5. Geçici barınma alanlarında aşılama işleminin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü bünyesinde bulunan veteriner hekimler ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğüne ait veteriner hekimler tarafından yapılması, Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyelerinin ise sahipsiz hayvanların toplanarak geçici barınma alanlarına getirilmesinin yanı sıra aşılama çalışmalarına da destek sağlaması, bu konudaki koordinasyon ve iş birliğinin İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilmesi,
6. Sahipli ev hayvanlarının kuduza karşı aşılanması çalışmalarının İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından en hızlı şekilde tamamlanması,
7. İlimizde en fazla kuduz vakasının Siverek ilçemiz sınırlarında meydana gelmesi sebebiyle Siverek Belediyesi tarafından bakımevi kurulması, geçici barınma alanı ve doğal yaşam alanı oluşturulması çalışmalarının bütün imkânlar kullanılarak en hızlı şekilde sonuçlandırılması ve hemen devamında Siverek’te bulunan bütün sahipsiz hayvanların toplanarak bakımevine veya geçici barınma alanlarına girişlerinde kuduz aşılarının yapılması,
8. İl merkezinde bakımevi ve doğal yaşam alanı oluşturulması ile sahipsiz hayvanların toplanması çalışmalarının Büyükşehir Belediyesi ve (3) Merkez İlçe Belediyesi arasında sağlanacak iş birliği ve koordinasyon çerçevesinde belirlenecek yöntemle uygulanması,
9. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın desteği alınarak doğal alanlara elle pelet bırakılması çalışmasının İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından en hızlı şekilde gerçekleştirilmesi,
10. Kaymakamlıklar tarafından ilçelerinde kurulacak bakımevi ve doğal yaşam alanlarının arazilerinin tespit, tahsis süreçlerinin takip edilerek en hızlı şekilde sonuçlandırılması konusunda destek verilmesi, bu tesislerin kuruluşunun bir an önce tamamlanarak faaliyete geçirilmesi süreçlerinin hızlandırılması,
11. Kaymakamlıklar tarafından ilgili bütün kuruluşlarla iş birliği yapılarak okullar, camiler, hastaneler, kamu kuruluşları ve halkın yoğun olarak bulunduğu yerlerde kuduz hastalığı ile mücadele konusunda bilgilendirme çalışması yapılması, broşür dağıtılması ve afişlerin asılması,
12. Hayvan Sağlık Zabıtası Komisyonu ve Hıfzıssıhha Kurulu kararlarının eksiksiz olarak uygulanması, filyasyon ve karantina tedbirlerinin mevzuatta belirlendiği şekliyle tam olarak tatbik edilmesi,
13. İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı birimleri tarafından insana sirayet eden vakaların takibi ve aşılanması konusunda en üst seviyede duyarlı davranılması,
hususları karara bağlandı. 
Toplantıda alınan kararların sorumlu kurum ve kuruluşlar tarafından iş birliği içerisinde, gerekli koordinasyon ve takip sağlanarak uygulanacağını belirten Vali Şıldak, Şanlıurfa’da görülen kuduz vakalarının, yürürlüğe konulan bu tedbirlerle birlikte tamamen yok edilmesinin amaçlandığını ifade etti.
 
 

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kaan Projesi
Paşabağı Mah. Cumhuriyet Caddesi No:77 Hükümet Konağı Haliliye/Şanlıurfa
+90 (414) 313 18 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız