Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

ŞANLIURFA VALİLİĞİ
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Çalışma Usul ve Esasları Genelgesi Kurumsal Kimlik
  • ŞANLIURFA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Genel Emir Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
12
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Vali Yardımcıları Görev Bölümü
        • Vekalet Durumları
        • Onur ŞATIROĞLU
        • Yakup KILINÇOĞLU
        • Alper TAŞ
        • Erinç DEMİR
        • Abdulhamid UYAR
        • Ahmet Fatih SUNGUR
        • Harun Reşit HAN
      • Kaymakamlar
        • Akçakale Kaymakamı
        • Birecik Kaymakamı
        • Bozova Kaymakamı
        • Ceylanpınar Kaymakamı
        • Eyyübiye Kaymakamı
        • Halfeti Kaymakamı
        • Haliliye Kaymakamı
        • Harran Kaymakamı
        • Hilvan Kaymakamı
        • Karaköprü Kaymakamı
        • Siverek Kaymakamı
        • Suruç Kaymakamı
        • Viranşehir Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Çalışma Usul ve Esasları Genelgesi
    • Kurumsal Kimlik
  • ŞANLIURFA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Genel Emir
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
 

Yerel Yönetimlere ve Kaymakamlara 5199 Sayılı Kanun Aktarıldı

06.05.2025
İl Hayvanları Koruma Kurulu Toplantısı, Vali Hasan Şıldak başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda katılımcılara 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu aktarılarak yerel yönetimlerin yaptığı çalışmalar değerlendirildi. 
İçişleri Bakanlığı’nın talimatı üzerine tüm ülke genelinde düzenlenen İl Hayvanları Koruma Kurulu Toplantısı’nın Şanlıurfa buluşması; Vali Hasan Şıldak Başkanlığında büyükşehir, ilçe belediyeleri temsilcileri ve kaymakamların katılımıyla gerçekleştirildi. 
Valilik Konferans Salonunda düzenlenen toplantıda Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü tarafından 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu katılımcılara aktarıldı. Kanun kapsamında yerel yönetimlerin yaptığı çalışmaların da değerlendirildiği buluşmada Vali Hasan Şıldak, tüm süreci yakından takip ettiklerini ifade etti.
Büyükşehir kapsamındaki illerde süreç muhatabının yerel yönetimler, koordinasyonun ise Valiliklerde olduğunu hatırlatan Vali Şıldak, “5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamındaki çalışmalar, yani sahipsiz hayvanların toplanması, rehabilitasyonu ve sonrasındaki hayatlarının devamı konusunda alınacak tedbirler bu kanunla belirlenmiştir. Ağustos ayı içerisinde kanunda bir değişiklik yapıldı. Son düzenlemeye göre nüfusu 25 binin üzerinde olan bütün belediyelerin; hayvan bakımevi kurması, doğal yaşam alan oluşturması ve bununla ilgili hükümlülükleri yerine getirmesi gerekir.
Bizler de İçişleri Bakanlığımızın talimatı üzerine ilimizdeki çalışmaları değerlendirmek ve kanun hükümlerini bir kez daha hatırlatmak üzere bir aradayız. Büyükşehir olmayan bütün illerde bu çalışmaları bizzat il valilikleri yürütüyor; ancak Büyükşehir illerinde yani 30 vilayette Valilikler koordinasyon yapıyor belediyeler ise çalışmaları yürütüyor. Yani valilerimiz ve kaymakamlarımız tarafından koordine edilen bir süreç var. Sahipsiz hayvanlar kapsamında daha çok sokaktaki sahipsiz köpekleri kast ediyoruz.
İlimizde hem hayvan varlığının çokluğu, bu konudaki büyükşehir belediyemize ait olan kapasitenin sınırlı oluşu, bu alanın uzun süredir tam kapasite kullanılıyor olması ve en önemlisi ilimizde maalesef kuduz vakalarının görülüyor olması olayın farklı boyutları. Ve yine 2024 ve 2023 yılında maalesef 3 vatandaşımızı kuduz vakası dolayısıyla kaybettik. Tüm ilgili kurumların konuya hassasiyetle yaklaşmasını, yerel yönetimlerin ilgili kanun dahilinde yapılması gerekenleri yapmasını istiyoruz. Bizler de bizzat konunun takipçisiyiz” dedi. 
Sahipsiz hayvanların toplanması ve bakımevlerine yerleştirilerek burada tedavi ve rehabilite edilmelerine yönelik çalışmaların il genelinde devam ettiğini ifade eden Vali Hasan ŞILDAK, ilçe belediyelerinin geçici bakımevlerini kurmalarına ilişkin çalışmaları önceliklendirdiklerini belirtti. Mevcut durumda Akçakale, Birecik, Bozova, Ceylanpınar, Halfeti, Harran ve Suruç Belediyelerinin geçici bakımevlerini kurduklarını, hayvan toplama çalışmalarına başladıklarını, diğer belediyelerin ise geçici bakımevi kurma faaliyetlerini son aşamaya getirdiğini söyledi. Amaçlarının geçici bakımevlerini bir an önce hizmete alarak sokaktaki sahipsiz hayvanların hızlı şekilde toplanıp buralara getirilmesi olduğunu ifade eden ŞILDAK, belediyelerin sonraki adımda doğal yaşam alanlarını oluşturacaklarını ve bakımevlerini donanımlı hale getirerek kısırlaştırma ve tedavi imkânlarını da buralarda sunacaklarını dile getirdi.
Toplantıda bütün belediyelerden çalışmalarını daha da hızlandırarak dışarıda sahipsiz hayvan kalmayacak şekilde bir yaklaşımla bütün tesislerin hazır hale getirilmesi, belediyeler bünyesinde veterinerlik işleri müdürlüklerinin kurulması, veteriner çalıştırılması ve yeterli sayıda personel görevlendirilmesi suretiyle bu konuda Kanunla getirilen yükümlülüklerin İçişleri Bakanlığı Genelgesine göre yerine getirilmesini istedi.
Toplantı sunumların ve bilgilendirmelerin yapılması ile tamamlandı.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kaan Projesi
Paşabağı Mah. Cumhuriyet Caddesi No:77 Hükümet Konağı Haliliye/Şanlıurfa
+90 (414) 313 18 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız